niedziela, 19 kwietnia 2020

wspomnienie



26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nio! Też mi się sodobało! :-)))
      No i Twoja pomoc - bezcenna!

      Usuń
    2. Nie kpij, proszę ! ;(

      Usuń
  2. A już myślałam, że umarł.. ups...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm,Hm... ja tam nikomu źle nie życzę, ale......

      Usuń
  3. Boleśnie prawdziwe...
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię powitać!
      Masz rację, pewne rzeczy powtarzają się ! Niestety!

      Usuń
  4. Co też ludzie potrafią zdziałać. Piękna wymiana z BBM.NASZ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak nam z BBM wyszło! Znamy się przecież od wielu, wielu lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jeszcze za satyrę nie zamykają ;) I czemu Wspomnienie? Toż to teraźniejszość, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, bo szukałam kiedy Kaczuchy u nas były, potem ktoś mi tą nową wersję wodza podrzucił na łotsapa, i wyszło, że należy wspominać, bo we wspomnieniach niejedna "prawda czasu i ekranu tkwi"!

      Usuń
  7. Jakże ten utwór jest ponadczasowy. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że nie tylko ta piosenka! Wystarczy tylko dobrze poszperać w internetach! :-)

      Usuń
  8. Nie wiem czy bardziej śmieszne czy straszne, ale czadowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, miałam dreszcze. anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama prawda.
    Serdeczności Fuscilo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio, nie da się ukryć w zaden sposób!
      Macham wesoło! :-))))

      Usuń
  11. Pamiętam tę piosenkę z lat osiemdziesiątych... Jakoś wtedy nie było tak strasznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecny tekst powstał niedawno, do piosenki sprzed paru dekad! ;-)

      Usuń
  12. Naszukałam się tej piosenki. Wyprzedziłaś mnie i to z wersją uaktualnioną . Super!

    OdpowiedzUsuń