wtorek, 7 kwietnia 2020

POWOLUTKU, POMALUTKU!

Od połowy stycznie prawie zabrałam się do dziergotek wielkanocnych. Nie spiesząc się bynajmniej wcale, bo wolniutko przybywały, znaczy się - po jednemu! W międzyczasie zawsze coś tam innego wpadło w rękę lub do zrobienia!  Wpierw szykowałam wszystko na kartki, których w tym roku zdążyłam wysłać 26. Z tego 13 za granicę, z których zwrot był tylko z Irlandii, gdyż pieczątka na kopercie zawiadamiała, że odwołano loty. Kilka, najbardziej roboczo trudnych  już nie zdążyłam, bo koronowirus i nie wiadomo, co na poczcie się może zdarzyć. To zabrałam się za produkcję dla Progenitury. Też wolniutko! Ale już przedwczorajszą niedzielę miałam całkowicie wolną. No!
A to przykłady moich wypocin! ;-)))





Mam komfort w spacerowaniu, którego póki co nasza "władzuchna " jeszcze nie zakazała.  Mieszkam  niedaleko nadjeziornej promenady, która po mniej więcej pięciuset metrach się kończy. Jeszcze w ubiegłym tygodniu chodziłam sobie wieczorami, ale w tym uznałam, że skoro ludzi nie widać, to mogę w biały dzień też.





Pierwsze, co mi sie rzuciło w oczy, to świeżo zcięte drzewo. Komuś chyba sie to nie spodobało, mnie zresztą też nie, bo widać, że było zdrowe. Ludzie naprawdę nie mają rozumu! Przyjeżdżają tylko  na 3-4 miesiące w roku, i muszą wszystko mieć na "patelni"! 
A dzisiaj podreptałam na sam koniec promenady i nacięłam gałązek wierzbowych i jeszcze trochę nierozkwitłych baziek, które rosły sobie w cieniu.
I mam już dekorację przy wejściu!



I trochę okiennie zaszalałam. Tylko cztery, najmniejsze wyczyściłam. Nie lubię się przemęczać, to trzy największe zostawiam sobie na jutro. A potem cała robota na Święta, to ogarnąć domek i zrobić mazurek, aby Progenitura też mogła skosztować. Świętować będziemy skypowo! Muszę tylko jeszcze sprawdzić, czy mój skype działa, bo już dawno nie używany był!

Trzymajcie się Wszyscy! Zwłaszcza w Zdrowiu!

42 komentarze:

  1. Zdrowia Fussilko, tylko zdrowia oraz spokoju na te nadchodzace Swieta Wielkanocne. I powrotu do normalnosci jak najszybciej. A dziela twoich rak, jak zwykle przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ta normalność jest teraz na wagę złota!
      Serdeczności dla Ciebie moc! :-)))

      Usuń
  2. Spokoju i zdrowia i teraz i na święta i potem:):) cudne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, obyśmy tylko zdrowi byli!
      Pozdrawianki piekne! ;-))))

      Usuń
  3. Wszystkie Twoje dziergotki piękne. Miło patrzeć, oczka same się do nich śmieją :)
    Skype i inne komunikatory są teraz jak znalazł.
    Wysyłamy Ci, Fusilko, Ciepłe i Puchate z życzeniami zdrówka i spełnienia wszystkiego, co Ci się zamarzy. :))
    Skarlet i Albert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bior wszystko, a najwięcej życzeń zdrowia! ;-)

      Usuń
  4. Zdrowia , zdrowia ! Ja w tym roku kartek nie wysyłam , bo wejście na pocztę graniczy z cudem . Może się uda w czwartek, to chociaż firmową korespondencję odbiorę - zamierzam rano , a że targ nie czynny więc zakładam ,że i ludzi nie będzie . Schemat na te zającorki proszę ! Twój kurczaczek i ubiegłoroczna pisanka robią u mnie za dekorację okienną . Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki od lat wysyłam bardzo wcześnie. Z prostego powodu - nie musze opłacać priorytetów i poleconych! ;-)))))
      Wysłałam Ci sms!

      Usuń
  5. Śliczne te koronkowe jajeczka.
    I okolica nadjeziorna piękna.
    Trzymamy się zdrowo wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czasem cos sie uda, czasem nie, jak te kurki, co to niby prosta robota a jakies takie koślawe wyszły! :-)))

      Usuń
  6. Jak pięknie i Ciebie. Udziergi cudowne
    Masz talent.Okolica cudowna a to drzewo ? Brak słów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żaden talent. Robótkuje od niedawna. Gdyby nie you tube, to na mur-beton, nie ruszyłabym tego nigdy! :-)))

      Usuń
  7. pięknie dziergasz!!!!!!!!! a czy ja się mogę doprosić o większe zdjęcia??? Są takie piękne a takie małe:( proszę.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kliknąć na zdjęcie, to sie powiększy! :-))))
      Macham wesoło! :-))))

      Usuń
  8. pieknie te robotki wygladaja
    zawsze mam cala choinke ubrana w dziergane bombki, aniolki, dzwoneczki, sopelki itd ale wielkanocnych ozdob niestety takich nie mam
    sama na szydelku od lat nie robilam, chyba juz bym nie umiala
    zreszta czasu na to brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od 5 lat szydełkuje. No i nie pracuję, mam więc całą masę czasu, przynajmniej w wersji szeptanej, bo w rzeczywistości czas płynie za szybko, a tyle do zrobienia! :-))))

      Usuń
  9. Wspaniałe, wielkanocne robótki. Sporo kartek wysłałaś. Nie wiedziałam, że za granicę można wysyłać, w tym okresie kartki.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki wysyłałam na 3 dni przed ogłoszeniem obostrzeń, co oczywiście było zupełnym przypadkiem.
      Odpozdrawiam! I także życze Zdrowia!

      Usuń
  10. Fuscilko, przepiękne dziergadełka . Bardzo mi się spodobały zajączki, ładny wzorek tych główek. Poza tym śliczne jajeczka i ozdoba w wazonie. Dlaczego wycięli zdrowe drzewo ? I kto tego dokonał? Starostwo chyba musi wydać zezwolenie. Pozdrawiam :) Pracusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myslę, że ktoś wykorzystał ten okropny czas, i bez pozwolenia zostało ścięte to drzewo. Nad samym jeziorem, tylko paru stałych mieszkańców jest, i większość pracujących. Bo nie chce mi się wierzyć, że jakiś urządnik nie sprawdził stanu tego drzewa, a dokładnie widać, że było zdrowe!

      Usuń
  11. Masz Ty te zdolności oj masz :)) Zdrowia i dla Ciebie i trzymaj się! Pozdrawiam i czekam na zdjęcie mazurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , to tylko odtwórstwo jest!
      Też życzę zdrowotności przede wszystkim! :-)))

      Usuń
  12. Zdolna z Ciebie Dziewczyna.:-)

    Wszyscy staramy się żyć normalnie i nie wpadać w smutek ....
    Serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Nawet jak dopadnie jakiś smuteczek, to szybko go przepędzamy! :-))))
      Zdrowia, zdrowia, zdrowia przede wszystkim!

      Usuń
  13. To Święta u Ciebie całą gębą!! I pięknościowców szydełkowych multum! I bazie! Aż się oczy cieszą! Będziesz miała kolorowe święta! :) Super!! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką nadzieję, chociaż będą zupełnie inne od tych dotychczasowych!
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne "rękoczyny"! I okolica Twoja cudna! Trzymaj się zdrowo i spokojnie czyń przedświąteczne porządki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczności robisz, podziwiam.Piekna okolica , u mnie odmiennie jest,bo tereny górzyste, wszystko widzę z góry

    OdpowiedzUsuń
  17. MBD na szczęście niewielki, to się nie napracuję!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IRA! Jak w piosence! Ty chodzisz górą, a ja doliną! ;-)))))

      Usuń
  18. Ślicznie u Ciebie, już tak świątecznie i miło, klimatycznie :) Wszystkie prace super, szczególnie podobają mi się dziergane jajeczka.
    Super, że masz możliwość wychodzić na spacery w takich pięknych miejscach. To pozwala odetchnąć świeżym powietrzem i naturą, od razu jakoś tak lżej i lepiej się robi na sercu :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałoby się do lasu, do dębu Bartek, do Strugi siedmiu jezior!
      Serdeczności ślę!

      Usuń
  19. Jak pięknie ,wiosennie i Świątecznie... aż ciepło w sercu się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Oby ten stan trwał w Naa jak najdłużej, wbrew wszelkim przeciwnościom!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Jakie śliczne te kolorowe kurczaczki, zajączki i jajka w szydełkowych kubraczkach! Poczułam świąteczny klimat i za to Ci dziękuję, Fuscilo:-)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te twoj szydełkowe cudeńka, szkoda, że tak nie potrafię! Tylko drzewa szkoda strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Na naukę nigdy nie za późno. Pewnie nie uwierzysz, ale dopiero 5 lat temu wzięła do ręki szydełko. I JESTEM tylko odtwórcą!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fusilko, dziergotki przesłodkie :) W poprzednim zdaniu przeczytałam CUDOTWÓRCĄ i chyba podświadomość mi to podszepnęła, bo jesteś :)))
    Pięknie masz koło siebie, tylko co za barbarzyńca zamordował drzewo?!!! anka

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu! Doskonale wiem, że nie wszystko jest poprawne, ale trudno. Oczyska czasem stare zawodzą! ;-)
    A tego, kto to drzewo zniszczył, obdarłabym że skóry!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak to jest, że ludzie potrafią robić takie piękne rzeczy ze zwykłych, kolorowych sznurków :O. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kordonek jest!
      A jak się chce, to na yt pełno tutoriali jest!
      🤗😀

      Usuń