wtorek, 22 grudnia 2020

PRZEDŚWIĄTECZNIE I Z ŻYCZENIAMI !!!

Tak się zawzięłam na tą bombkę, o której było w poprzednim wpisie  że z rozpędu zrobiłam aż trzy! Nawet dobrze, bo obdaruję moje dziewczyny, no i mam swoją do powieszenia w oknie, co też uczyniłam!


Po lewej bombka, którą zrobiłam na początku grudnia, a koło niej jedna z trzech tegorocznych. Po prawej bombki z ubiegłego roku - skrajna moja, a ta od środka od mojej Kochanej Wariatki!
W międzyczasie doznałam wielkiego zadziwienia, bo zjawiły się u mnie dwie Gwiazdorowe! Z paczką świąteczną dla mnie! Jak się okazało, prezenty uszykowało Gminne Stowarzyszenie Emerytów!  
 

No i jak nie wierzyć, że krasnoludy są na świecie?  Wzruszyłam się bardzo, bo przecież to miłe, prawda? Zwłaszcza, gdy się czegoś takiego człek nie spodziewa! :-)))) Najbardziej mnie wzruszył kalendarz a rysunkami malowanym przez Osoby niepełnosprawne, które używają ust i stop!
Przepiękne są ich malunki!
Upiekłam piernik staropolski! Posmarowałam powidłami śliwkowymi, a dzisiaj oblałam polewą czekoladową i posypałam bakaliami! Dwie części, z trzech po pokrojeniu całości, przygotowałam dla Progenitury!

Niestety, zupełnie mi się nie udało lukrowanie pierniczków! Gdzieś "zasiała" mi się końcówka do cienkiego dekorowania, i chociaż przewróciłam do góry nogami całą kuchnię, diabełek chyba przykrył ogonkiem i musiałam użyć namiastkę. Wyszło co wyszło, czyli bohomazy!


Pięknościowe, prawda? Jakby małe dziecko się bawiło! Trudno, jak się nie ma co się lubi..... itd! ;-)))
Dzisiaj natomiast porobiłam stroiki! Poniżej to, co jest choinką, a dalej przed wejściem do MBD, na ścianie nad telewizorem, w sypialni, w salonie.





 

Dla Wszystkich moich Blogoulubionych, wszystkich tutaj zaglądających, komentujących lub nie, a także obserwujących,  składam  Najpiękniejsze  Życzenia na Święta Bożego Narodzenia!



W Wigilię śnieg się skrzy magicznie, migają lampki choinkowe,

Nadchodzi spokój i świąteczność, i słowa znane – chociaż nowe,

Oczy lśnią całkiem innym blaskiem, przy stole cisza pełna znaczeń

I łzy radości i wzruszenia, choć w taki wieczór się nie płacze

Mikołaj się przemyka chyłkiem, ( jak można myśleć, że go nie ma?)

W zaczarowany, mroźny wieczór, same składają się życzenia

W opłatka płatkach przenoszone, w sercach zostają na rok cały

Znajdują w smutnych, dużych ludziach – radosnych ludzi, całkiem małych

Znajdują dobry świat dziecinny, magię, nadzieję, dobroć, miłość

To, o czym niby się pamięta, a co się kiedyś gdzieś zgubiło

Przy stole w blasku świec świątecznych, wszystko się staje oczywiste

I dużo łatwiej jest zapomnieć drobne przykrości, żale wszystkie

Magiczny wieczór, dobry wieczór, przynosi nam od siebie w darze

Uczucia szczęścia i radości, i moc spełnienia własnych marzeń!

Magdalena Kordel

WSZYSTKIEGO DOBREGO! ZDROWIA I SPOKOJU!

43 komentarze:

  1. Fusilko ! Tobie i Twoim bliskim naserdeczniejsze życzenia ! Nadziei , bo to nam dziś najbardziej potrzebne ! Piękne stroiki , piękne bombki , a pierniczki wyszły cudne , już na sam widok ślinka kapie.Buziaczki swiąteczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Pierniczki są wyśmienite, tylko malunek bele jaki, ale jak się podoba, wierzę na słowo! ;-)))))
      Odbuziakowuję!

      Usuń
  2. Pięknie przystroiłaś domek, smakowitości napiekłaś i super niespodziankę dostałaś. :)
    Wyszło w praniu, że miałam rację - bombki zrobiłaś cudne. :)
    Za życzenia bardzo dziękuję. :)
    Tobie i Twoim bliskim życzę wszystkiego dobrego i posyłam dobre myśli na przyszły rok.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuszę się przyznać be bicia, że sama byłam zadowolona! Zwłaszcza z tej co sobie zostawiłam. Bo okazało się że dwie poprzednie stawały sztorcem, bo używałam bardzo sztywnych nici!
      Pozdrawiam także najpęikniej jak umiem!

      Usuń
  3. Nadziobałaś się szydełkiem, ale jaki jest piękny efekt!
    Za zdobienie pierniczków podziwiam, (chociaż Ty się ich czepiasz) naprawdę, NIE MAM talentu do zdobienia pierniczków i ubierania tortu.
    Za życzenia dziękuję, Tobie i Twoim bliskim życzę spokojnych i zdrowych Świąt i nadziei na lepsze jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nadziobałam, że aż kciuk mi zaczął strajkować! ;-))))
      Ja też nie ma talentu, i jak mi się pisadło zawieruszyło, to ... szkoda gadać! ;-)))) A torty teraz robi się zupełnie inaczej jak kiedyś, i raczej są bardziej pracochłonne!
      Biorę tą Nadzieję pod pachę! :-))))

      Usuń
  4. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze <#

    Piękne jest to co wydziergałaś <3 Pięknie przystroiłaś domek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i życzę tego samego! I jeszcze bardziej oraz więcej! ;-)))

      Usuń
  5. Takie pierniczko-ciasteczka własnej roboty to jest dobry pomysł na ten czas i dla małych i dla dużych :) Pięknych Świąt dla Ciebie i tych którzy odwiedzają Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem życzmy sobie pospołu nadziei na lepsze jutro! I byśmy Zdrowi byli!
      Pięknych Świąt Nie tylko Tobie i Jagodziance życzę! :-)))

      Usuń
  6. Fuscilko, miałam wielką ochotę wyróżnić którąś z Twoich ozdób rekodzielniczych, ale się nie dało ! Jak to możliwe? Fuscilko, jestem zachwycona każdą ozdobą. I choinka w wysokim wazonie i cudna ozdoba na ścianie z gwiazdą betlejemską. Jakich gałązek użyłaś do jej wykonania? Przed wejściem do domku też cudnie ozdobiłaś. Wszystko piękne i estetyczne.
    Pierniczki też znakomicie się prezentują.
    Dziękuję za życzenia i Tobie dużo zdrówka i radości ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad telewizorem wisi koralowiec, który sobie kiedyś przywiozłam z Egiptu! Od niedawna zauważyłam jego potencjał! :-)))
      Dziękuję, puchnę z dumy! :-)))))
      Samych Najlepszości nie tylko na Święta życzę! I nieustającego zdrowia!

      Usuń
    2. Warto było taką pamiątkę zachować, bo uczyniłaś z niej nie lada ozdobę.
      Zdrówka :)

      Usuń
    3. O tak! Było warto!
      Swrdecznosvi ślę!

      Usuń
  7. Zdrowia i wszelkiej pomyślności na nadchodzące Święta BN. Xylonyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i życzę także dobrych, spokojnych Świąt! :-)

      Usuń
  8. Fusillecko, te "bohomazy" som sakramencko pikne! A swoim psim nosem cuje, ze tyz sakramencko piknie pachnom :)
    Wesołyk Świąt! :)

    owcarek podhalański

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, skoro to taki znawca twierdzi, to nie mam innego wyjścia, tylko przyznać mu rację! :-)))
      Dobrych, Zdrowych i Spokojnych Świąt!

      Usuń
  9. Fuscilko! Jesteś wielka!! Dekoracje - cudne, pierniczki- cudne i smakowite! Wiersz- wzruszajacy! Dla Ciebie- wszystkiego, co najlepsze a ZDROWIA na pierwszym miejscu! Miłych, spokojnych, dobrych Świąt!
    ♥️🎄💥🎄♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko od Ciebie przyjmuję prócz pierniczków! hi,hi,hi!
      Obysmy Zdrowi byli, będzie dobrze! :-))))

      Usuń
  10. Jakie znowu bohomazy, super wyszły pierniki i choć nie przepadam, to Twojego bym spróbowała! 🙂 Bombki i stroiki też podziwiam, za efekt jaki robią i za Twoją włożoną w nie pracę. Wesołych Świąt dla Ciebie i rodzinki, zdrowia przede wszystkim, radości, spokoju i spełnienia marzeń (tego wrześniowego też :)) Ściskam serdecznie i świątecznie! 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to wyszedł piernik , a pierniczki też smakowite ale z bele jakim nadrukiem!
      Jak już o wrześniu wspominasz, znaczy, że masz jakieś tajne informacje, które przyjmuje za pewnik, więc wszystko się uda! :-)))

      Usuń
  11. Fusilko, kochana, zdrowia Ci życzę przede wszystkim. Przytulam i ślę moc buziaczków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Zdrowia nigdy za dużo, a wręcz przeciwnie wręcz!
      Buziaki także dla Ciebie !

      Usuń
  12. Bombki i dekoracje urocze a pierniczki cudownie ozdobione. Wesołych, zdrowych ,pogodnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chyba zacznę w to wierzyć, że widzicie super pierniczki! ;-)))
      Rodzinnego Świętowania, spokoju, Zdrowia i wszystkiego dobreo na Nowy Rok!

      Usuń
  13. Fusilko kochana, prześliczne stroiki porobiłaś, bombki przepiękne zawiesiłaś, pierniczki cudnie ozdobiłaś, czy przy tym winka się napiłaś? 😁 Niech wszystkie dobre duszki przelecą nad MBD i zostawią samo dobro, szczęścia moc,niech sprawią by spełniły się Twoje marzenia w magiczny, świąteczny czas 🎄❤🎄🥀🎄anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zero winka było! Co jakiś czas mam adwentowe przyrzeczenie, że zero alkoholu! Trafiło w tym roku, więc mazaje na pierniczkach nie z rauszu wynikają, lecz z tego, że nie potrafiłam nowym pisadłem się posługiwać!
      Życzę sobie jak najwięcej tych duszków, i których wspominasz!

      Usuń
  14. Prześliczne te bombki i wszystkie stroiki <3 stworzyłaś prawdziwie świąteczny klimat. A pierniczkami się nie przejmuj bo też mają swój urok :) i pewnie smakowite wyszły :) Dużo dużo zdrowia i radość na święta i cały kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniczki są z tego samego ciasta co piernik, wiec o ich smak się nie obawiam!
      Serdecznie Cię pozdrawiam życząc Zdrowia , Spokoju i Pokoju, także pieknych Swiąt!
      😘☃️🌲

      Usuń
  15. Zdrowych radosnych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem! Niech będą spokojne i Zdrowe! :-))))

      Usuń
  16. Dużo zdrowia i pomyślności na Święta i na każdy dzień Nowego Roku. Dekoracje piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Sama sie zdziwiłam, że dałam radę! 😉

      Usuń
  17. Moc serdecznosci swiatecznych przesylam, wszystkiego dobrego a przede wszystkimm zdrowka:)
    Bombki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Wam talże wszystkiego Dobrego Świątecznego!I Zdrowia!
      🌲☃️🤗

      Usuń
  18. Ładne te bombki :)
    Życzę Wesołych Świąt!
    PS. Dodaję blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię powitać!
      Życzeń dobrych nigdy dość! Dziękuję bardzo pieknie!
      Zdrowia, spokoju i wszystkiego Naj nie tylko na Święta!
      🌲☃️

      Usuń
  19. Bombki są prześliczne!
    Wesołych, spokojnych i zdrowych 😁🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wyjatkowo mocno! A i czas covidowy był łaskawy w nadgodziny leniwe! 😉

      Usuń
  20. Ja już po Świętach do Ciebie przyszłam ale za to składam Ci jako pierwsza bardzo serdeczne ŻYCZENIA POSWIĄTECZNE....:-))
    Wszystko miałaś CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Dobrych życzeń nigdy dość! :-))))

      Usuń