wtorek, 19 grudnia 2023

WSZYSTKIEGO DOBREGO, ŚWIĄTECZNEGO, I NIE TYLKO !

Mając w zanadrzu pewność, że wszystko co związane z lewą nogą jest już prawie na finiszu, poleniuchowałam sobie. A co? Mam to szczęście, że nie muszę się wszystkim co świąteczne zajmować. Scedowałam już dawno całość na Progeniturę, i bardzo to sobie chwalę. Co roku jest zamiana, raz u Córki, raz u Syna, a ja jako gość. Oczywiście, pomagam chętnie, bo czemu nie. No i niektóre potrawy to tylko ja zrobię, chociaż nie mogę powiedzieć, Progenitura się stara i to coraz lepiej. Dzięki temu mam całkiem sporo czasu, aby co roku jakieś przydasie szydełkowe zrobić, i to nie tylko Córce i Synowi, ale także moim Wnuczkom. Obie już zbierają moje twory-wytwory, z czego bardzo się cieszę.


Ten aniołek poszedł do mego Fizjo, niech się dobrze sprawuje, gdy już będzie potrzeba :-)


Wianki na drzwi, 2 dla Wnuczek, a ten po prawej poleciał do Brata na nowe mieszkanie


Wianek dla Szwagierki, a choinki dla Progenitury


Przeróżne bombeczki, dla każdego coś innego.




Pierniczki już spoczęły w swoich puszkach, czekają na Wigilijny wieczór. A piernik staropolski długo dojrzewający jeszcze czeka na polewę i pomarańczową skórkę, ale już niedługo. :-)

KOCHANI!
Niedługo usiądziecie do wigilijnego stołu, i spotkacie się z najbliższymi. Podarujcie sobie to, co tak cenne - wspólnie spędzony czas. Niech w Waszych domach nigdy nie zabraknie miłości, a atmosfera tych pięknych i radosnych Świąt przepełni Was nadzieją na Nowy Rok!

Pięknych Świąt Wam życzę! 





35 komentarzy:

  1. Ależ piękności i pyszności 😊 świąteczne życzenia samego dobrego posyłam wzajemnie🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego, baaardzo Świątecznego i pełnego Radości życzę! :-))))

      Usuń
  2. Masz zdolności oj masz :) Cudnych Świąt i dla Ciebie, niech to będzie miły, rodzinny czas.. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnych Miłości i Rodzinnego Ciepła życzę na te zbliżające się Święta. A w Nowym Roku, nowych Nadziei! :-)

      Usuń
  3. Śliczne te Twoje przydasie . Wianki na drzwi w szczególności. I dla Ciebie i Rodzinki pięknych , niezapomnianych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknego Rodzinnego Świętowania życzę i wiele dobrego w Nowym Roku! :-))))

      Usuń
  4. Cudowne podarki, pierniczki bym zjadla. Zdrowych I pogodnych swiat I szczesliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby się dało, to bym podrzuciła! :-)))))
      Świątecznego czasu jak najlepszego życzę i dobrych Nadziei na przyszłość!

      Usuń
  5. Wszystko piękne co pokazałaś 🙂 Anusiu, zdrowia, spokoju, miłości i cudnych chwil z najbliższymi 💗🎄🎁 Przytulam świątecznie ✨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrych Świąt, i wszystkiego, co sobie zamarzycie na przyszłość, a także wiele Dobrego!
      Buziole ślę!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności narobiłaś- aż miło popatrzeć! Samych szczęśliwych chwil na Święta i nie tylko! Oby ten czas był balsamem dla naszych skołatanych dusz! Wszystkiego najlepszego, Fuscilko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie i Twej Rodziny samych Najlepszości życzę, i duuużo Zdrowia! Pięknego Świętowania!

      Usuń
  8. Fusilko, zdrowych i miłych Świąt Bożego Narodzenia życzę 🤶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Dla Was także, niech te Święta będą takie, jak sobie wymarzyliście!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Pieknosci zrobiłaś w ramach prezentów, Fuscilko ,zdrowych radosnych świąt Bożego Narodzenia. 🌲❤️🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawzajem Uleńko! Twojej Rodzinie także wszystkiego co dobre i Miłe, co budzi uśmiech na twarzy! I dobrego Roku!

      Usuń
  10. I piękności i pyszności narobiłaś. :)
    Wspaniałych i pełnych radości Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech i Wam dobre anioły przywieją z nieba same dobre myśli, i otworzą skrzydłami Nadzieję ! Pięknych Świąt Wam życzę!

      Usuń
  11. Wesołych Fuscilko, jak najlepszych i przede wszystkim radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niech Święta Bożego Narodzenia i cały następny rok upływają Wam w dobrym zdrowiu!
      Serdeczności posyłam!

      Usuń
  12. Wspaniałe dekoracje i wspaniałe pysznosci ma stole. Wesołych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana, niech magiczna moc wigilijnego wieczoru przyniesie Tobie i Najbliższym spokój i radość. Życzę samych dobrych dni!

      Usuń
  13. Jakie wszystko piękne, dekoracje i jedzonko ,podziwiam, zdrowych, radosnych I spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, chociaż nadal mam świadomość, że dopiero kilka lat coś tam dziubię. I zawsze cieszę się, gdy czytam pochwały! :-))))
      Dobrego Świętowania! :-))))

      Usuń
  14. Mnie też podobają się te wykonane przez Ciebie dekoracje. Dobrze, że pomyślałaś też o tym, aby obdarować nimi też innych. Pierniczki wyglądają smakowicie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji świąt. Dużo zdrowia i uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze Cię widzieć! Lubię sprawiać małe niespodziewajki znajomym dalszym lub bliższym. :-))))
      A na Święta, i nie tylko, życzę Ci Radości, która dostrzega piękno małych rzeczy, i Nadziei, która nie gaśnie, gdy marzenia wydają się zbyt dalekie!
      Macham!

      Usuń
  15. Piękne stroiki! Chyba lubisz rękodzieło. Pięknie Ci wychodzi :) Ja mam problem nawet z porządnym zapakowanie prezentu (czy paczki) w ozdobny (i nie tylko) papier, więc "zazdraszczam " uzdolnień :)
    Dobrego, zdrowego i ciekawego nowego Roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niby "rękodzieła" zaczęłam się uczyć dopiero, gdy przeprowadziliśmy się do MBD. Coś trzeba było robić, skoro Ślubny ogarniał całość. Na całe szczęście był internet, i w nim szukałam odpowiedzi, co i jak. Powoli, powoli i jakoś poszło. Sama czasem się dziwię, bo to jakby nie było - zabawa. No i fajnie się dzielić! ;-))))
      Dobrego Nowego Roku Wam życzę!

      Usuń
  16. Anulka napisz do mnie SMSa. Uszkodziłam telefon z kartą przed Świętami i nie mam do Ciebie nr. Przytulam mocno i życzę Zdrowia i radości w Nowym Roku. Polcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że doszło! :-))))
      Buziolam i samych cudowności w Nowym Roku życzę!

      Usuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku! Zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko! Tego nigdy za wiele. Dziękuję i ściskam mocno, mocno. A Pietra ucałuj! No i oczywiście, Kota pod bródką pomiziaj!

      Usuń
  18. I ja też bardzo się cieszę jako posiadaczka Twojego rękodzieła, bardzo dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz, ale nie przyszło mi do głowy zajrzeć do skrzynki pocztowej hi hi:)
    Niech kolejny nowy rok będzie dla ciebie szczęśliwy, spędź go w zdrowiu, w sposób, jaki najbardziej lubisz. Niech Ci się wiedzie we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tam, oj tam! Nie ma co przepraszać, wszak pracowita mróweczka jesteś, i doby dla Ciebie za mało! :-)))) U mnie natomiast czasu dużo, to i ścibolitki mogę Tobie podrzucić! :-)))
    Piękne życzenia, dziękuję pięknie! :-)))))

    OdpowiedzUsuń