wtorek, 28 listopada 2023

ZIMOWE TU I TAM !

 

















Nareszcie przyszła i do nas Pani Zima. Powolutku się "kokosiła", ledwo, ledwo popadało, mrozik był niewielki, nawet wyglądało z początku, że się wycofa. Ale nie! Widocznie nabrała odwagi i pokazała swe pazury. Dobrze, że na ostatni dzwonek pojechałam do warsztatu na zmianę opon, bo byłyby problemy z podjazdami na górkach. Piaskarek jeszcze nie widziałam, na całe szczęście mam zapasik piasku, to wokół domku problemów nie będzie. Oczywiście, jak zwykle, czas mi gdzieś uciekł, i teraz trzeba nadrabiać zaległości dziergotkowe, bo przecież Święta za pasem, a ja jeszcze w powijakach. Do tego jakoś mi wszystko powoli się dzieje.  Obowiązkowe dwie godziny w tygodniu na basen, do tego  na spacery trzeba wyjść, po zakupy pojechać, Progeniturę odwiedzić, bo Oni zabiegani tacy, pokazać się czasem na spotkaniach naszego stowarzyszenia. Akurat dzisiaj ustaliłyśmy, że zrobimy sobie za dwa tygodnie spotkanie Świąteczne. Załatwiona już jest świetlica w remizie, zamówiony catering - pokolędujemy sobie. To  nas czeka. A na czwartek tort imieninowy muszę zrobić, bo Córka - Wiewiórka i Synek-Muminek  świętują swe Urodziny. Nie do wiary, jak ten czas leci, Pierwsze Dziecko skończy 49 lat, a dwa dni później Drugie - 47! To ja już tyle lat mam na karku? I kiedy to zleciało?

31 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia dla Szacownych Jubilatów! Wiesz, przyszło nowe to i zima wróciła , bo podobno za poprzedniej ekipy nawet zima uciekła z kraju. Pięknie u Ciebie ! C i P posyłam .

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że to nawet jest możliwe z tą Zimą? 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze zyczenia. Zdjecia urocze, ale wcale nie zazdroszcze zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie akurat zima nie przeszkadza, bo od lat słaba jakaś jest. No chyba, że w tym roku pokaże pazura takiego jak na południu kraju.

      Usuń
  4. W Twoich rejonach to i zima się lepiej prezentuje :) U nas na razie śnieg głównie na samochodach, ale wcale mi do niego niespieszno. Życzenia najlepsze dla Twoich dziatków (jeszcze nie dziadków ;))), niech się darzy całej rodzince i miłego szykowania do Świąt! Uściski 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu u mnie za dużo nie ma, ot tyle o ile, Stanęło na 5cm, i tak stoi. Moje dziatki kameralnie w tym roku zarządziły wspólną imprezę, ale też było fajnie! Serdeczności posyłam!

      Usuń
  5. U nas też sie zabieliło, dzis nawet słonko wyszło, ale juz na resztę tygodnia zapowiadają szaro, buro i opady sniegu. A w spryskiwaczu letni płyn 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i życzenia dla jubilatów i ich mamy, przecież 🥂🌹🎺🎈

      Usuń
    2. Dziękuję w imieniu jubilatów! :-)))) Ciut zmroziło u nas, ale to nie jest jakaś mocna zima, fakt jedyny taki, że mrozik trzyma i śnieg także. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  6. I u nas bielutko ale ponoć do przyszłego tygodnia, no grafik masz napięty, baw się dobrze.Życzenia dla solenizantow, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafik dopiero będzie napięty, jak sąsiadka się nawinie jak co roku za późno! Wr!
      Dziękuję w imieniu własnym i Progenitury! :-)

      Usuń
  7. Biało, pięknie, można spacerować w takiej scenerii. Najlepszego dla Jubilatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś z tym spacerowaniem mi nie wychodzi, bo chyba jakaś "cholera" mnie bierze i nic mi się nie chce. Wrrr!
      Podziękowania za życzenia! :-)))))

      Usuń
  8. Piękna u Ciebie Pani Zima. :)
    Super fotki. :)
    U mnie wczoraj przysłała telegramem kilka płatków, a dziś już pojawiła się osobiście.
    Widzę, że najbliższy czas będziesz miała dobrze zorganizowany. :)
    Najlepsze życzenia Jubilatom ślę wraz z Ciepłym i Puchatym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima powolutku się rozkręca, i dobrze, w końcu to jej czas.
      Jak znam życie, to najwięcej do zrobienia będzie na krótko przed godziną zero! :-) Damy radę. Dziękuję z życzenia!

      Usuń
  9. Chyba Ikroopka znalazła lekarstwo na moje problemy. Zaraz to sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hurrra!!! Jesteśmy w domu! A Twoja zima jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie! Nie ma to jak fachowcy, prawda! Serdeczności posyłam Tobie i Ikroopce! :-)))

      Usuń
  11. Piękna zima u ciebie. U mnie też piękna, ale wolałabym więcej ciepełka, bo w domu 18 stopni. Przytulaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 18 stopni jest w nocy, lepiej się śpi, a na dzień 20,5 co w zupełności też mi wystarcza!
      Cieszę się, że jesteś po długim czasie! Samych dobroci Ci życzę :-))))

      Usuń
  12. O piękna okolica i piękne zdjęcia. Ja lubię zimę, nie za długo , ale zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie powiem, że nie, bo bym skłamała. Ale u Ciebie też super! :-)
    Zima umiarkowana może być, mam nadzieję, że nie zacznie się szarogęsić.
    Serdecznie pozdrawiam! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. 100lat! dla Dzieciaków! Niech im się szczęści! Ja dzisiaj może pod tymi zwałami śniegu znajdę jakieś gałęzie na choinkę :)
    Piękna zima i u Ciebie!
    Uuuu... u mnie dzisiaj -10 stopni, ale słoneczko wychodzi właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję w ich Imieniu! :-)))) Zima jest piękna, gdy nie ma wiatru i zbyt dużej ilości śniegu. I umiarkowany mrozik tylko! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zimowy krajobraz u Ciebie! A w Poznaniu więcej śniegu, niz u mnie na wsi (tutaj ledwie trawę przykryło, a w nocy raptem chyba z pół centymetra przybyło, sądząc po śniegu na dachu auta). Ale nie tęsknię do opadów śniegu. Jeszcze szosy w dzień są czarne. jak zasypie mnie na wsi, to będę się bała do sklepów wyjechać. Ciekawe masz zamiary na grudzień. Przyjemnego spotkania świątecznego w "swoim" gronie. A robić to się chyba nikomu za bardzo nie chce (mnie akurat leń dopadł). Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiary to miałam, ale póki co to mnie jakaś "cholera" żre, albo insza zaraza. No i zatoki zapchane jak rzadko kiedy u mnie! A tu zaproszenie czeka na spotkanie nie tylko wigilijne. W piątek także spotkanie z przedstawicielami miasta - temat : polityka senioralna. Mam nadzieję, że uda mi się jakoś dojść do pionu!

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla dzieci. Och, widzę, że zima i u Ciebie zagościła. Bardzo spodobało mi się określenie, że się kokosiła - idealnie tutaj pasuje. A tego basenu to pozytywnie Ci zazdroszczę. Tak samo jak organizacji czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję w imieniu "Dziecków" :-))))) Akuratnie w najbliższych dniach nie zamierzam iść na basen, bo coś mnie wszystko pobolewa. A tymczasem szykują się inne atrakcje ( powyżej u Hanimrok o tym piszę), nie mówiąc już o tym, że za pogotowie kulinarne robię tu i tam. Oby do Świąt!
    Serdecznie ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dziwię sie Twojemu dziwieniu:) Czas zapiernicza, żeby nie rzec, że za... pindala:) Moje dziecko tez miało urodziny parę dni temu, zadzwoniłam koło południa, a ona do mnie: mamo, spóźniłaś się, ostatnia jesteś. A ja na to: a do czego mam się śpieszyć, do podliczania sobie lat ? Bo każdy rok do przodu u dziecka, to rok bliżej do mojego końca:) To z czego tu się cieszyć :)
    Bardzo przyjemne masz plany na okres przedświąteczny, niech to będą miłe spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, ten czas tak zapiernicza również wtedy, gdy mógłby spowolnić. Dopiero co byłam młoda, a tu już oznaki starości się kokoszą tu i ówdzie! Wrrr
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń