piątek, 19 lipca 2019

Bez słów!

BYŁ LAS !!!









29 komentarzy:

  1. Smutny widok, a na mały lasek w tym miejscu potrzeba z 20 lat. Człowiek jest bezsilny wobec przyrody, niestety.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to przyroda jest bezsilna wobec człowieka :-/

      Usuń
    2. Wobec klęsk człowiek jest bezsilny, ale masz rację kiedy szukamy przyczyn tych klęsk.

      Usuń
  2. Lasy na obrzeżach mojego miasta i w okolicy wygląda tak samo; zostały pojedyncze drzewa .Lata miną zanim to odrośnie .Smutny widok . Jeszcze smutniejsze jest to co widziałam tuż po; ta obojętność ekipy rządzącej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przykre. tymbardziej że ja kocham wszystkie lasy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem nie trzeba żadnych słów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawiam się, że tak właśnie będzie wyglądać nasza przyszłość :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przykry widok, ale dobrze, że starają się naprawić szkody. Strasznie się boję, że to nasza przyszłość. :( Natura jest tak niszczona, w tak zastraszającym tempie. Nie rozumiem, tak jakby duża grupa ludzi zapomniała, że natura równa się życie, a bez niej będzie tylko gorzej. Ja mam tylko mały balkonowy ogród, ale wiem, że to zawsze coś. Przynajmniej owady się tam pożywią, tak ważne dla nas pszczoły. Chcę też zasadzić drzewo, bo to mały, ale mega ważny krok. Dziękuję za ten post. Najserdeczniej pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Porażające zdjęcia... :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. W ubiegłym roku widziałam to na własne oczy.
    Na żywo wygląda to jeszcze gorzej, niż na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Co bez słów? pokazywali jak sadzą drzewka co nie?
    To jest masakra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli zostawimy przyrodę w spokoju na rok, to może wszystko dobrze sie skończy. Ale nie zostawimy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykry widok,miejmy nadzieję, że kiedyś będzie znów las.

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym samym czasie wyrąbywali Puszczę i inne drzewa gdzie się tylko dało, tam gdzie wcześniej było to zabronione.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słowa tutaj nie są potrzebne :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Natura człowiekowi "odpłaca pięknym za nadobne" - tylko to powiedzenie przychodzi mi na myśl.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fusilko!!! Z innej beczki dziś.
    Mnóstwo Ciepłego i Puchatego, żeby Ci pomagało, otulało i chroniło, a do tego zdrówka, szczęście i radości i samego dobrego ! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tobie życzę samych cudownych chwil wypełnionych szczęściem, zdrowiem i radością! I oczywiście, dzielę się z Tobą Ciepłym i Puchatym! :-))))

      Usuń
  16. Fusilko kochana :) z głębi serca: wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie :)
    Skarlet i Albert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Odwzajemniam Ciepłym i Puchatym! :-)))

      Usuń
  17. Najlepsze życzenia imieninowe, Fusilko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :-)))
      I Ciepłe z Puchatym podsyłam dla Ciebie moja Droga!!!

      Usuń
  18. Anusiu, trochę spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia Imieninowe!! Z radością odwzajemniam i dziękuje za Twoje :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna z moich czytelniczek zglosila mi wczoraj, ze jest problem z wejsciem na mojego bloga.
    Widze, ze u Ciebie nazwa mojego bloga tez spadla na sam dol i nie wyswietla sie tytul ostatniego postu. A kiedy probowalam wejsc do siebie z Twojej zakladki, to nie pokazuje sie moj blog ...
    Narazie mozna wejsc do mnie z google.
    Ja nie potrafie rozwiazac tego problemu, a kiedy szukalam na google, to w podpowiedziach pokazalo mi sie tylko jak zalozyc bloga, albo jak przeniesc go z bloogera na wordpress ...
    :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się zupełnie, ale już na kilku blogach ten problem spotkałam!
      Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że to jakoś się naprawi!

      Usuń