środa, 26 czerwca 2019

RADOŚCI MAŁE I DUŻE!

Chciałoby się zakrzyknąć głośno: "Ach, co to był za ślub"!!!!
A był taki, jak młodzi sobie wymarzyli. I chociaż nerwówki trochę było, bo jakże by nie, to myślę, że długo będziemy wspominac te uroczyste chwile. Najbardziej bałam się o Brata, ale dał radę! Poprowadził Pannę Młodą do ołtarza jak należy, ani razu sie nie potknął, i chociaż później się przyznał, że prawie omdlewał ze zdenerwowania, nie można było mu nic zarzucić.
Uczta weselna była niedaleko Grajdołka, w przepięknych okolicznościach przyrody, w hotelu nad jeziorem Rudnik. Dla przyjezdnych, po trudach weselnego plasania, było zamówione spanie i poranne śniadanie. Młodzi, jak to zwykle teraz w zwyczaju, zażyczyli sobie zamiast prezentów - pieniążki,  a zamiast kwiatów - wino lub książkę.
Mój wkład zawiozłam w przepięknym exploding boxie, który wykonała moja Koleżanka Blogowa!
Nie muszę chyba dodawać, że było to jedyne tak wykonane opakowaniu weselnego daru!


Nosidełko


Pudełko życzeń


Wnętrze kryjące pudełeczko na pieniądze i życzenia

Sala była ogromna, pieknie przystrojona, ale bez przepychu. Oczywiście był wodzirej. Jedzonko bardzo dobre i w ilościach ogromnych. Do tego osobny bufet z winami, nalewkami, wyrobami wędliniarskimi , i osobny stół z  ciastami i słodkościami przeróżnymi, z których najwiekszym wzięciem cieszyła się czekoladowa fontanna. Dzieciarnia, ale nie tylko, miała tam używanie! Muzyka dostosowana do przeważającej ilościowo "Młodzieży", ale nie zapominano też o Starszych. Jak zwykle na takich impreazach, różne zabawy, korowody, słowem, dla każdego coś miłego. 
Mnie udało się dotrwać do godziny 4-tej, chociaż "Moi" zrejterowali juz koło 3-ej. No, ale miałam mały obowiązek. Otóż okazało się, że mój Braciszek, będąc u mnie prawie dwa tygodnie, ani pisnął, że nie umie tańczyć. Przyznał się dopiero o tym swoim problemie po powrocie z kościoła , na sali weselnej. No to robiłam za nauczycielkę! Śmiechu było co niemiara, ale dawaliśmy radę, chociaż nie było łatwo go rozruszać . Jeszcze podrygiwanie jeden na jeden wychodziło, ale dalej, to..... lepiej zasunąć zasłonę milczenia! :-))))) Najważniejsze jednak, że Brat zachowywał się tak, jakby wszystkie jego problemy odfrunęły, i nawet zaczął dowcipkować ze swej nieporadności!
Na całe szczeście, mogłam sobie "pofikać", bo przewidująco pojechałam na tydzień przed weselną imprezą do mojego ortopedy, a ten zaaplikował mi w kolanko zastrzyk z blokadą. Umówiłam się więc także na taki sam zabieg, za półtora miesiąca, przed wyjazdem na wycieczkę do Petersburga.

Wspaniałą wiadomość przekazała mi dzisiaj Córka-Wiewiórka. Mój jedyny Wnuk otrzymał dwa dni temu dyplom ukończenia Uniwersytu  Chengdu w Chinach!
Jestem taka dumna, że ..... nie potrafię tego wyrazić!


A ponieważ w każdej słodyczy można znaleźć łyżkę dzięgciu, to tydzień temu jedna z Połówek mojej Progenitury odpaliła taką bombę, że ....... ło matko pojedyncza! Póki co, jeszcze się nie pali, i jakby przyschło, ale swąd pozostał. Co z tego wyniknie? Nie mam bladego pojęcia! Czas pokaże!

Ot !Życie!






58 komentarzy:

  1. Cieszę się, że weselicho udane, a dla Wnuka gratulacje :) Bardzo podziwiam i nic dziwnego, że i Mama i Babcia dumne :)
    Bomba powiadasz.. zaciekawiłaś i poczekamy, może z czasem zdradzisz coś więcej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że najpierw poszło w świat to, co powinno być rozwiązane wespół, a teraz cisza! A nie mam zamiaru czegokolwiek podsysać. Czekam!

      Usuń
  2. Tak jakbym już gdzieś widziała to.pudelko:) Wyraziłam tam ogromny zachwyt i tu go powielam;) Ja to bym się ucieszyła nawet z samego pudełka, bez tej pieniężnej zawartości:) cudne jest! Zapamiętają Twój prezent.
    Super, że bawiłaś się wesoło, a klopoty dorosłych dzieci .. cóż, sami muszą je sobie pozalatwiac, a my matki i tak przeżywamy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś spostrzegawcza! Tak, to to samo!
      A co do Dzieci, masz rację! Za nich życia nie przeżyję! Tyle tylko, że i tak człowiekowi dusza skowyczy!

      Usuń
  3. Gratulacje dla Wnuka!
    Co dalej?
    Matylda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuk ma już tam załatwioną pracę, jako nauczyciel angielskiego w dwóch przedszkolach. Musi tylko załatwić sprawy związane z wizą. Planuje zarobić na chińską magisterkę, którą zamierza zrobić w Pekinie!

      Usuń
  4. Fuscilo, piękne opakowanie prezentu. Podziwiam, że wytrzymałaś na weselu aż do godz.4. Dałaś radę. Jesteś też super siostrą :) Najbardziej gratuluję Ci wnuka, dumna Babciu :) Za dzieci jesteśmy odpowiedzialne, ale za ich połówki to już nie. Nawet jeśli dziecko zrobiłoby podobny numer to nie znamy przyczyny, prawda? Poza tym, tak jak napisałaś, samo życie. Wszystkiego dobrego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Puchnę z dumy oczywiście, a z drugiej strony martwię się tym, co nieobacznie wywołano, nie patrząc na to, że będzie ciężko to odkręcić!

      Usuń
  5. problemy dorosłych dzieci, troszkę mnie zaskakują na razie, żyłam w takiej ułudzie, że aby dorosły, że to jest jakiś skończony proces, tak mi sie zaocznie zdawało, a tu ocknęłam się, że to się nigdy nie skończy ;D
    sama się sobie dziwię, że taka byłam krótkowzroczna, ale to był chyba mechanizm obronny, żeby przetrwać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martwimy się jako matki zawsze, niezależnie od tego, czy dzieci małe, czy poszły własną drogą. Moje wiedzą, że zawsze je będę wspierać, ale za błędy i złe decyzje muszą same odpowiadać!

      Usuń
  6. Cieszmy sie z tego, z czego możemy :) Gratulacje dla wnuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się cieszę niebywale i aż mi się nie chce wierzyć, że Wnuk tak sam sobie życie zaplanował i konsekwentnie idzie do celu!

      Usuń
  7. Gratulacje dla Babci i Wnuka. :)) Powód do dumy jest :)) Wspaniale, że wesele się udało. Za Zielonąpiranią powtórzę: opakowanie ślubnego daru tak piękne, że i bez zawartości mogłoby cieszyć.
    Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wszystko poszło wspaniale, a Młodzi zadowoleni bardzo!

      Usuń
  8. Wspaniały ślub, wspaniały prezent babci,wytrzymała jesteś, ja tak długo nie potrafię.Gratulacje dla wnuka.
    Jak mawiają 'Małe dzieci mały kłopot,duże dzieci duży kłopot',cokolwiek to jest niech się ułozy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ortopeda zapewnił, że nie będzie problemów, i nie było, a że ja tańcować uwielbiam, to sobie pofolgowałam!
      A Dzieci muszą same rozwiązywać swoje supełki. Wiedzą o tym doskonale, dlatego moje zdumienie, że rozdmuchano aferę do granic!

      Usuń
  9. To uzylas wspaniałego weselicha,a prezent prześliczny, będą mieć gratulacje dla wnuka,sama duma.Nigdy nie może być spokojnie, ciągle coś,ot życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na górze, raz w dolinie! Ot, życiowa huśtawka taka! ;-))))

      Usuń
  10. Jeszcze tylko zaśpiewaj "Ach co to był za ślub..."
    Super, że wszystko dobrze się poukładało i udało.
    Fajnie, że Brat odciął się od problemów i też dobrze bawił się.
    Śliczne pudełko - takie nietypowe kartki zapamiętane są na długo/na zawsze.
    Gratulacje dla Wnuka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie! Tyle plusów! Tylko się cieszyć!!!!

      Usuń
  11. Pudełeczko przecudnej urody, to wiadomo:)Zabawa wyśmienita i niech Młodym życie płynie jak na balu:) Gratulacje dla Babci i Wnuka! Jak można takiego wyczynu dokonać?! Niesamowity chłopak, naprawdę. Bratu też życzenia najlepsze, aby się ułożyło dla niego jak najlepiej. A za dzieci życia nie przeżyjesz... tylko wspierać możemy, my matki, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuk ma taki charakter, że jak coś postanowi, to nie ma to-tamto, musi być po jego myśli!
      A Brat? Miał chwilę wytchnienia, a teraz na terapię dzienną nadal chodzi i oby mu to na dobre wyszło!
      No a z Dziećmi, to sama wiesz, raz na wozie, raz pod wozem! ;-)

      Usuń
    2. Oj wiem, ale warto... teraz piję kawę w kubku z napisem "najlepsza mama" dostanym od dziecka :)

      Usuń
  12. Opowiedziałaś to tak ładnie, że przeżyłam te wesele razem z Tobą. Pudełeczko przepiękne <3 Przyjemnie takie dostać i jaka radość... wszystkiego dobrego młodym na nowej drodze życia. Niech im się wiedzie i układa jak najlepiej :) Gratulacje dla Wnuka, Babci, gratulacje dla brata za sukces i niech układa mu się bardzo dobrze - cieszę się, że udało mu się bawić dobrze (na weselu) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Naprawdę jest się z czego cieszyć! :-)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Pozytywne wydarzenia, miłe wspomnienia, przyjemne emocje.. oby takich jak najwięcej :)

      Usuń
    3. Właśnie, ale nic nie trwa wiecznie!

      Usuń
    4. Cieszmy się chwilą, korzystajmy z niej, wyssijmy to co najlepsze a jeśli to jest możliwe przedłużmy

      Usuń
    5. Tak też robię! ;-))))

      Usuń
    6. Cieszy mnie to i cieszy mnie ta radość.. oby dało się to przedłużyć jak najdłużej... niech to trwa :)

      Usuń
    7. Chciałam poinformować, że przepis dotarł - odpisałam. Ślicznie dziękuję :*

      Usuń
    8. Kakao nie dodawałam, więc nie wiem co będzie! ;-)))

      Usuń
    9. Można spróbować zrobić kakaowy kajmak :)

      Usuń
  13. Tak już jest- jak w filmie: "Czasem słońce, czasem deszcz...". Wszystko się ułoży, bo się ułożyć musi. Mnóstwo serdecznych a dobrych życzeń dla najmłodszych, nieco starszych i całkiem dorosłych- czyli dla wszystkich!! Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, bo przecież inaczej się nie da!
      Dziękuję za serdeczności, i całą masę Puchatego posyłam! ;-)

      Usuń
  14. Gratulacje dla Wnuka ! Dyplom z samych Chin to jest coś ! Fajnie, że weselisko się udało. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowanie w Jego imieniu ode mnie!
      Pozdrawianki serdeczniste ślę! :-)))

      Usuń
  15. Sorry! I don't know English!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mówi przysłowie - ,,Małe dzieci,mały kłopot,,a my w tej kwestii nic nie możemy. Dobrze że ci się wesele trafiło, jeszcze takie jak z bajki, gratulacje dla Młodych i dla wnuka, dał chłopak czadu, nie każdy tak potrafi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co zapanowała cisza! Być może burzy nie będzie, ale to nigdy nie jest pewne!
    Młodzi niech sobie wiją gniazdko, a Wnuk plany realizuje z powodzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  18. No pięknie - same dobre wieści!!!
    A wnuka gratuluję bardzo szczerze.
    To prawdziwy, biologiczny Wnuk???
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko pojedyńcza!!! Ale zadałaś pytanie!!! Jasne, że mój jak najbardziej. Synek Córki-Wiewiórki!
      Pozdrawiam! :-)))

      Usuń
  19. Piękne wesele! Szkoda, że nie dałaś zdjęcia Młodej Pary, choćby z tyłu ;) Byłby podgląd na suknię i fryzurę :) Mój Najmłodszy szykuje się do tego życiowego kroku za rok :)
    Wnukowi serdecznie gratuluję. Jakoś już przeszło 10 lat temu inteligencja po prostu wyzierała mu z oczy, słowo daję :) Zapamiętałam go z sympatią. Tobie równie serdecznie gratuluję wnuka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiła Córka i nijak nie dało się wybrać takiego, które by można pokazać bez zpytania o zgodę zainteresowanych. Przykro mi! Dostaniemy z tej uroczystości kasetę, ale to potrwa, więc sama rozumiesz, nie da się !
      Ciepło mi się zrobiło na sercu, bo do dziś pamiętam, jak twierdziłaś, że to mądre pacholę! ;-))))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  20. sliczne opakowanie daru. Musze sie zapytac, to teraz w takie sliczne opakowania wklada sie pieniadze ktore chce sie podarowac mlodej parze? to sie kupuje czy robi samemu? no i oczywiscie gratulacje dla dziadkow i rodzicow, ze nie wspomne o samym Wnuku twoim - serdeczne gratulacje przede wszystkim dla Niego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Exploding box można kupić, a można też zrobić samemu. To jednak skomplikowana i bardzo precyzyjna praca. Ponoć grupy scrappingbookowe są na Fejsie!
      W tym małym pudełecznku wewnętrznym były pieniądze, a także specjalne ślubne życzenia!
      Dziękuję z miłe słowa! ;-)))))

      Usuń
  21. Przesyłam uściski dla Ciebie, Twojego dzielnego Wnuka i wszystkich Twoich Bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pudełeczko :) I gratulacje dla Wnuka.
    Dobrego lata Fuscilko :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! A Tobie życzę wielu pięknych wrażeń na szlakach swoich podróży!

      Usuń
  23. Gratuluje tak zdolnego Wnuka, fajnie, ze sie mile bawilas na weselisku i mialas super prezent, i spytam z glupia frant- ten domek na górze bloga, to Twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa!
      Rzeczywiście, kto nie wie, to ciężko się dopatrzeć. Tak w 1/3 mój domek, czyli wejście od drogi i boczna ściana. Z trzech fotek powstało! ;-)

      Usuń
  24. Cudne pudełko😘💙💜💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne, bo wykonane z sercem przez projektantkę tego cudu! :-))))

      Usuń
  25. Pudeleczko sliczne mysle, ze modzi zachowaja je na pamiatke i niech sie im wiedzie jak najlepiej.
    U mnie wesele brata tez swietnie sie udalo.
    A u nas mamy juz takich chyba sluzbowych maciwodow, ciagle cos .. teraz mieli problem z terminem slubu, ostatecznie powiedzieli, ze nie przyjada, bo nie maja pieniedzy, a potem okazalo sie, ze sa w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już się dopytałam, i wiem, że to było jedyne takie, i są zachwyceni, tak samo, jak wielu ich znajomych.
    A w życiu, to zawsze z Rodzina wychodzi sie najlepiej na zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Troche nareszcie nadrobilam co u Ciebie Fussilko. Serdeczne gratulacje dla Wnuka, to niesamowite osiagniecie. Podziwiam! Polskie wesela to jest to - fajnie, ze sie udalo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się że tu jednak trafiłaś! :-)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń