wtorek, 19 marca 2019

Dla spokojności!

Jakie to szczęście, że zdecydowałam się jednak szybciej tu osiąść! A zamiary były przecież inne!
Planowałam pożegnać się z bloxem tak, jak oni przewidywali, czyli na koniec kwietnia.
A tu wczoraj dostaję sms-a, co się dzieje, bo wpisy zeżarło! Fakt! Cały 2018 i te kilka wpisów 2019. Nie ma! I nikt pewnie nie jest w stanie tego zweryfikować, ja też!  Blox się wypiął wbrew własnym zapewnieniom. Teraz mi to zwisa i powiewa swobodnym dżordżem! Ale jak się coś obiecuje, że bedzie git, to się słowa dotrzymuje!
No dobra! Teraz takie czasy, że słowo już nie ma racji. Liczą sie pieniądze i słupki wszelakie!
Dlatego dla spokojności kot!



Zauważyłam, że tu dużo kociar, chociaż ja akurat psiara!
Ale taki szydełkowy, dla wszystkich kochających koty,  typu amigurumi?
Popełniłam dwa!
Pierwszy poszedł do Córki-wiewiórki, ku radosze ogólnej, gdy ich kot Snikers nijak nie potrafił rozszyfrować, co to za dziwo. Kot, a nie rusza się i milczy, gdy go łapką delikutaśnie smyramy?
Drugiego kota popełniłam w lutym, przed wyjazdem do "stolicznej " Koleżanki!
Czy jej się spodobał nie wiem, ale jej koty obwachały tego mojego dokładnie, i chyba się z jego milczącą obecnością oswoiły!

No! I aby nie było, że kradnę cudze pomysły, to informuję, że oba koty zrobiłam na podstawie youtubowego tutorialu Karoliny Szydełko!
Tak że ten!
Niech ten kot sobie spokojnie mruczy dla Was, a ja pomyślę nad tematami tego bloga! Nie da się przecież ukryć, że to czas najwyższy!

62 komentarze:

  1. Na poczynania bloxa słów brak. Blogger nie jest tak awaryjny, daje więcej możliwości. Myślę, że szybko się przyzwyczaisz :)
    Twój kotek niegadatliwy, ale piękny :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę gdzieś w sieci fajnego psiaka, ale nie takiego malutkiego, jak w większości spotykam, to zrobię sobie prezent! ;-)))))

      Usuń
  2. Fusilko, Daktyl (bo taką nazwę dostał) dla moich kotów już spowszedniał. Za to dla wnucząt stał się bardzo atrakcyjny i muszę stanowczo im przygrozić, by go nie ruszały;).
    O Bloxsie bez bluzgów nie potrafię, więc lepiej zamilczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ciekawa nazwa, podoba mi się! ;-))))
      Masz rację co do bloxa, dlatego nie pluję jadem, jak to mówi jedna moja znajoma:"szkoda mojej inteligencji'! :-))))

      Usuń
  3. Jaki sliczny udzierg,słodziak.Lubię ogladac maskotki ale jakoś nie mogę się zmobilizować aby jakąś wykonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej wydziergałabym sobie psiaka. Ale cokolwiek oglądam, to te piecki jakieś takie tyci!

      Usuń
  4. Też planowałam poczekać spokojnie do końca kwietnia i całe szczęście, że posłuchałam porad, by nie zwlekać :) Kot świetny! A skoro tutorial, znaczy pozwolenie odgórne ku kopiowaniu było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolenie zawieralo też prośbę, by sie pochwalić na fejsie, ale ja tego czegoś nie mam i wysłałam mailowo zdjęcie tego kota!

      Usuń
  5. Zarąbiste kocisko !!! Muszę takiego zmajstrować dla towarzystwa mojemu Gryzomirowi . Blogspot jest ok. I można dużo w nim zmieniać i przerabiać, dodawać , upiększać i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że ten Gryzomir to jakiś stwór robiony przez Ciebie dla Wnucząt! ;-)))

      Usuń
    2. Nie , to mój kot maskota - bo wiesz , każda babcia musi mieć kota, a niestety żywym nie miał by się kto u nas opiekować póki co ( może kiedyś). Kot jest certyfikowany z metryczką i numerem seryjnym na łapie . Dostałam go za zdrapki . U nas wszystkie maskoty mają imiona, bo wnuki tak zarządziły więc i ten. Miałam kiedyś prawdziwego o imieniu Mruczysław , a teraz mam Gryzomira ( to z Krasickiego jak z pewnością pamiętasz)

      Usuń
    3. A to ciekawe! Ja chciałabym psa, ale nie wiem, czy z tymi moimi nóżyskami to nie przypadkiem marzenie "ściętej głowy"!

      Usuń
    4. To może jakiś mały :york albo terier..., albo baset , powolne to , ledwo człapie i co chwilę sobie uszy przydeptuje

      Usuń
  6. Kociak jest słodki :)
    Ja jednak pieskowa jestem, koty kręciły się po moim rodzinnym domy, gdy byłam małą dziewczynką z warkoczami. :)))
    Jak się tu zadomowisz, to przekonasz się ile fajnych możliwości daje blogspot, a w razie... to pytaj. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pochwała od takiej Mistrzyni to prawdziwa przyjmeność! ;-))))

      Usuń
  7. To sobie blox szaleje przed samobójstwem.
    Kot wspanialy, ja niestety z szydelkiem caly czas na bakier, tylko prosto umiem robic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszło 20 lat robiłam na drutach, ale potem rączki zaczęły mi drętwieć, to przestałam. Szydełkuję od niedawna, z chwilą, gdy przeprowadzilismy się do MBD!

      Usuń
  8. Mnie nie udały się żadne migracje z bloxa. Wszystkie próby to fiasko. Skopiowałem cały blog na komputer. Wypaliłem płytę bezpieczeństwa. Jestem tu i trochę przenoszę ręcznie. Nie mogę tylko opanować listy czytelniczej - chciałbym, by tak jak u Ciebie z prawej strony wyświetlały się wpisy blogów, które czytam. Nie wiem jak to zrobić :(
    ps. Jestem zdecydowanie kociarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam Ci wszystko w komentarzu na Twoim blogu! Mam nadzieję, że będzie przydatne!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Niczego nie mogę znaleźć. Gdzie jest ten komentarz?

      Usuń
    3. Napisałam Ci na blogu do wpisu o borówce

      Usuń
    4. super, dzięki :) włączone były jakieś opcje moderowania....
      już teraz jestem na dobre
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. No wreszcie!! Już się doczekać nie mogłam, kiedy się uaktywnisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Roboty huk dzierganiowej, nie ma czasu, nie ma czasu! Bo to nie tylko Święta, ale zawsze coś, a to jakieś urodziny, a to imieniny, a to wyjazd,a to przyjazd kogoś daaawno nie widzianego, no co Ci będę tłumaczyć!

      Usuń
    2. Rozumiem! A brak - to i tak brak! ;)

      Usuń
  10. Fusilko, ja kociara potwierdzam, ze kot bardzo udany:)
    Mnie też blogger wydaje się być całkiem przyzwoity, Wordpress jakoś mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie brałam w.pressa pod uwagę! Od wielu lat znajoma wiara przenosiła się z bloxa, gdy wariował, na blogspota właśnie, i wszyscy zadowoleni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam przenosić wpisów z bloxa na worpdress - może kiedyś będę próbować o ile podołam ;)

      Usuń
  12. Wygląda na to, że już zaczynamy żyć w tej nowej wiosce- jak mówi Ewa. Już potrafię do Ciebie i innych na blogspocie zaglądać i pisać i takie UFFF słyszę od wielu bloxowych rozbitków. Dobrej wiosny Fusilko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna faktycznie coraz bardziej rozpycha się łokciami! :-))))

      Usuń
  13. Kociak zajebisty!
    odszukałam już instrukcję produkcji i zrobię sobie na bank!
    Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i fajnie! Niech Ci sie dobrze dzierga! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melduję, że kot wykonany!
      zachorowałam na niego i MUSIAŁAM zrobić :)
      jeszcze raz dziękuję,miałam frajdę przy robocie :)

      Usuń
  15. Jaki piękny kot! Ja też psiara, ale koty mnie wzruszają, nawet te dziergane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma! Jak znajdę odpowiedniego piesała, to zmajstruje! :-))))

      Usuń
  16. Fajny ten kot :D Taki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się robi, jak innym się podoba to, co się zrobiło!
      Chyba zacznę puchnąć z dumy! ;-)

      Usuń
    2. Jak spuchniesz to będziesz mieć blizej do nieba :D

      Usuń
  17. Miło mi Ciebie znowu gościć! Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolna jesteś ,fajny kotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że mnie znalazłaś! Serdecznie witam i pozdrawiam! ;-))))

      Usuń
    2. Też się cieszę Fusilko, że Cię znalazłam, a martwilam się trochę, ale dobrze wyszło TytuT bloga fantastyczny.

      Usuń
    3. Trochę się bałam,czy się wszyscy odnajdziemy, ale widać, że jak się chce, to nie ma problemów!
      Macham wiosennie!

      Usuń
  19. Dptarlam do tu :-)
    Kot jest super! swoja droga ciekawe co moje chlopaki by na takiego kolege powiedzialy? I popatrz, ja robie szydelkowe lampiony, jakies serwetki, podkladnki, czy lapacze snow, ale nigdy zadnej zabawki nie zrobilam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, widziałam reakcje trzech kotów. :-)))))
      Pewnie, co osobnik, to inne zachowanie w stosunku do takiego intruza! ;-))))
      Witam Cię serdecznie po bloxicie!:-))))

      Usuń
    2. moje koty zupełnie ten szydełkowiec nie obszedł, zero uwagi.

      Usuń
  20. Z moimi kolankami , niezależnie od maści piesa, może być nie teges! Dopóki nie ogarnę problemu, żadnego psa nie wezmę!

    OdpowiedzUsuń
  21. O, jaki fajny kociak. U mnie też kociarze... Cieszę się, że nadal mogę zaglądać, tak tu sympatycznie. :) Tylko nie bardzo sobie radzę z wpisami. Na razie wybieram "anonimowy" i się podpisuję. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Kot to faktycznie SPOKOJNOŚĆ.... Chociaż ja znałam kota, który był prawdziwym drapieżnikiem i potrafił rzucić się bez powodu na człowieka i go podrapać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry bardzo Joanno! Mam nadzieję, że jakoś opanujesz pisanie tutaj. To tylko z początku wydaje się "groźne"

    OdpowiedzUsuń
  24. STOKROTKO!
    Nigdy nie miałam kota. Miałam suczkę, która już dawno jest w psim raju! Teraz Córka ma kota i kilka bliskich Koleżanek, więc tak jakoś naturalne, że im coa tam na szydełko kotopodobnego wymodzę! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz czytać i interesuje Cię Warszawa to napisz proszę do mnie na adres rusinowa@op.pl
      Stokrotka

      Usuń
  25. No! Kochaneńka! Blog taki pięknościowy, że oczy bolą patrzeć! Z serca gratuluję! Teraz tylko pisać, pisać pisać!! I wstawiać zdjęcia oczywiście. Chylę czoła z ogromnym uznaniem!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. To zasługa Splocika! Ja tylko grzecznie wypełniałam jej polecenia, gdy mnie już na baczność postawiła!;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale wysiłek umysłowy gigantyczny! No i jest efekt!! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tam, oj tam! ;-))) Nie mój przecież!

    OdpowiedzUsuń